Het Nederlandse reclame- en marketingbureau Stuwkracht wordt nu ook actief in België en grijpt de coronacrisis aan om bedrijven - de doelgroep van het bureau bestaat vooral uit KMO's - aan te moedigen om dingen voortaan 'anders' te gaan doen. Dat gaat verder dan communicatie alleen. Stuwkracht - in België vertegenwoordigd door Marthijn Klopper - wil bedrijven ook helpen met het bedenken van nieuwe producten en diensten, en de (online) marketing ervan. Stuwkracht, geleid door Ruud Schoen en Martin Boomkens, helpt de ondernemers dus 'omdenken' en zet daarvoor de Corona Crisis Denktak in.

Marthijn Klopper
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]