Stuwkracht lanceert Corona Crisis Denktank

Het Nederlandse reclame- en marketingbureau Stuwkracht wordt nu ook actief in België en grijpt de coronacrisis aan om bedrijven - de doelgroep van het bureau bestaat vooral uit KMO's - aan te moedigen om dingen voortaan 'anders' te gaan doen. Dat gaat verder dan communicatie alleen. Stuwkracht - in België vertegenwoordigd door Marthijn Klopper - wil bedrijven ook helpen met het bedenken van nieuwe producten en diensten, en de (online) marketing ervan. Stuwkracht, geleid door Ruud Schoen en Martin Boomkens, helpt de ondernemers dus 'omdenken' en zet daarvoor de Corona Crisis Denktak in.

Marthijn Klopper
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]