Het Nederlandse reclame- en marketingbureau Stuwkracht wordt nu ook actief in België en grijpt de coronacrisis aan om bedrijven - de doelgroep van het bureau bestaat vooral uit KMO's - aan te moedigen om dingen voortaan 'anders' te gaan doen. Dat gaat verder dan communicatie alleen. Stuwkracht - in België vertegenwoordigd door Marthijn Klopper - wil bedrijven ook helpen met het bedenken van nieuwe producten en diensten, en de (online) marketing ervan. Stuwkracht, geleid door Ruud Schoen en Martin Boomkens, helpt de ondernemers dus 'omdenken' en zet daarvoor de Corona Crisis Denktak in.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]