Subaru schakelt twee versnellingen hoger met Fightclub

Fightclub, reeds in charge voor het performance luik van Subaru, won nu ook de creatieve campagne voor zich. Autoproducent Subaru visioneerde een originele vertaalslag voor z’n nieuwste model ‘Solterra’. Het resultaat? Een eigentijdse en atypische teaservideo met een view rate van 14,2% en 1/6 kijkers dat overging tot interactie.
Het digitaal succes resulteerde in nog meer kansen voor Fightclub waarbij nu ook in primeur de out of home campagne – ter ere van de ‘Outdoor Days’ – in heel de BeNeLux aan hen werd uitbesteed. Hierbij slaagden ze erin het merk verrassend te positioneren op de anders immer traditionele billboards. De campagne werd gedurende één maand verder uiteengezet op Google Discovery & Meta met als hoofddoel leads genereren en daarnaast een zo kwalitatief en hoog mogelijk aantal impressies en reach. De campagne leverde 3 miljoen impressies op, 300 leads en een verdubbelde CTR.
Credits
Copywriter: Carmen van Buggenhout
Art direction: Claudia Zwartjes
Graphic Designer: Noortje Lenaerts
Creative business lead: Kim Devos
Account Manager Creative: Gwen Reynaert
Account Manager Performance: Ellen Benoit
DTP: Korneel Kennes
Creative Director: Stijn Pauwels
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]