Sudinfo Sports erkent de passie van supporters voor lokale sportclubs
Sudinfo Sports brengt lokale sportverslaggeving met dezelfde toewijding en aandacht die de supporters ook tonen voor hun plaatselijke sporthelden. Want waarom zou het zakencijfer van een voetbalclub invloed hebben op de verbondenheid die je ervaart met het team? Waarom zou de afdeling waarin een team kampioen speelt een verschil maken voor de emoties die zoiets creëert bij de supporters? Precies daarom toont Sudinfo Sports de spanning en het plezier bij de fans van vele honderden lokale sportclubs. Alles over hun beleving, resultaten en achtergrondinfo ontdek je elke dag via de media van Sudinfo Sports.
“In Wallonië zijn er meer dan duizend lokale sportclubs actief die wekelijks in totaal tienduizenden fans weten te beroeren om in weer en wind te supporteren bij sportwedstrijden,” vertelt Vincent Brossel, marketing & commercieel directeur bij Sudinfo. Voor deze fans is er nu elke dag professionele sportverslaggeving door de journalisten van Sudinfo Sports die ook het nieuws maken over de bekende (inter-) nationale namen en de grote clubs die we allemaal wel kennen. Je leest het op de app, de website en in de verschillende kranten van Sudinfo: La Meuse, La Nouvelle Gazette, La Province, Nord Eclair, La Capitale.
Samen met het team onder leiding van marketingchief Vincent Brossel van Sudinfo creëerde Strategie een nieuwe campagne voor televisie, radio, social en print. Met productiehuis Wenneker en regisseur Aline Boyen trok het team van Strategie naar de lokale voetbalpleinen om te documenteren dat er geen kleine clubs, geen kleine fans en geen kleine emoties bestaan in het voetbal. Vanaf 21 april is de campagne te zien in het zuiden van ons land.
Credits
Brand: Sudinfo
Client: Vincent Brossel, marketing en commercieel directeur Sudinfo
Agency: Stratégie
Creative Director: Jorrit Hermans
Strategic Director: Damien De Koninck
Creatives: Emmanuel Colin, Gilles De Bruyère
Account Director: Kévin Charlier
Account Manager: Thomas Ballat
Productiehuis: Wenneker
Director: Aline Boyen
DOP: Michel Rosendaal
Focus puller: Nathan Lederman
Producer: Femke Doom, Elena Reynaert
PA: Lucas Lambrecht
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]