Sudpresse en BeCommerce geven zichtbaarheid aan e-commerce

Media / News / Retail

Sudpresse gaat een langdurig samenwerkingsverband aan met BeCommerce. Met deze samenwerking willen de twee spelers hun krachten bundelen om meer ruimte en zichtbaarheid te creëren voor e-commercespelers in Franstalig België. Dit vanuit een gedeelde ambitie naar een sterkere positionering in het Belgische digitale landschap en om een belangrijke rol te spelen in de evolutie van e-commerce in Wallonië en Brussel.

Sudpresse is dan ook partner voor de vijftiende, speciale editie van de BeCommerce Omnichannel Award. Die awards zullen dit jaar de afsluiter vormen van Digital First op 22 oktober 2020 in Tours & Taxis. “Met het partnerschap willen we meer ruimte en zichtbaarheid creëren voor e-commercespelers in het Franstalige deel van het land,” verduidelijkt Alexandre Lechien van Sudpresse.

Met deze samenwerking wil Sudpresse haar positie als nummer één in de Franstalige pers in België bevestigen, zowel in print als digitaal, en willen ze in deze bijzondere tijden de economie als geheel ondersteunen: op lokaal én regionaal niveau. “Met een belangrijke partner als Sudpresse toont BeCommerce meer dan ooit aan dat we de sector van de digitale handel representatief vertegenwoordigen voor heel België,” zegt Sofie Geeroms, managing director van BeCommerce. “Lokale spelers zijn belangrijke hefbomen in het e-commercegebeuren dat juist geen grenzen heeft.”