Sudpresse introduceert Max

Communication / Media / News

Vanaf zaterdag 13 maart worden de 1.200.000 lezers van de groep Sudpresse bijzonder verwend met de gloednieuwe formule van de Max-bijlage in de kranten La Meuse, La Province, La Nouvelle Gazette, Nord Eclair en La Capitale, alsook op internet, en dit met extra aanbiedingen voor het hele gezin.

Max is het nieuwe tijdschrift dat een partner wilt zijn in het dagelijks leven van de lezer. Dichtbij de lezers, maar ook nuttig door zijn goede tips en adressen, geeft het een ereplaats aan hen die Wallonië doen schitteren. Max is ook inspirerend door zijn advies over decoratie, tuinieren, koken en schoonheid, en door zijn geïnformeerde oog voor de nieuwste trends. Deze week is ook een communicatiecampagne van start gegaan, dat door het bureau Shake is geproduceerd. De campagne, die beschikbaar is in print, digitale en radioversies, speelt in op de verschillende facetten van Max.

Elke zaterdag in de boekhandel, en elke dag op de website max.sudinfo.be/ geeft Max de lezers een rendez-vous via zes hoofdrubrieken:

page1image14064

  • Max's ontmoetingen: Max ontmoet persoonlijkheden en presenteert ze aan u vanuit een nieuwe invalshoek.

  • Max at home: Met de mooiste tuinen van Wallonië, advies van tuinexperts, maar ook de laatste decoratietrends en particuliere interieurs onder de loep.

  • Max and me: Schoonheids- en modeadvies, met een decodering van de looks van sterren en alle nieuwe adressen van ontwerpers en must-see winkels in Wallonië.

  • Op stap met Max: U kunt er even tussenuit, maar ook dicht bij huis, om de soms onvermoede hoekjes van Wallonië te ontdekken. U kunt zich ontspannen door een nieuwe sport uit te proberen of te rijden in het nieuwste trendy voertuig.

  • Max's verleidingen: Met zijn goede lees-, tentoonstellings- en muziekplannen, platform en ontcijfert hij de laatste techno-trends.

  • Koken met Max: Met de heruitgevonden recepten van een jonge chef-kok. U kunt zich laten rondleiden langs de goede adressen en de nieuwe culinaire trends ontdekken.