Wondergarden lanceerde voor Playmobil de Super 4, een serie op Ketnet en Ouftivi geïnspireerd op de wereld van het speelgoed. Dat deed het communicatiebureau met een groots event in Kinepolis Brussel, social content en een pr-campagne, waarvoor het bureau een partnership heeft met Walkie Talkie.
Voortaan krijgt de serie ook een eigen speelgoedlijn binnen Playmobil met in de hoofdrol Alex, Ruby, Gene en Twinkle. Het hele assortiment kon in avant-première ontdekt en uitgetest worden tijdens een uniek evenement voor zo’n driehonderd gelukkige kinderen. Uiteraard waren Alex, Ruby, Gene en Twinkle ook van de partij.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]