Wondergarden lanceerde voor Playmobil de Super 4, een serie op Ketnet en Ouftivi geïnspireerd op de wereld van het speelgoed. Dat deed het communicatiebureau met een groots event in Kinepolis Brussel, social content en een pr-campagne, waarvoor het bureau een partnership heeft met Walkie Talkie.
Voortaan krijgt de serie ook een eigen speelgoedlijn binnen Playmobil met in de hoofdrol Alex, Ruby, Gene en Twinkle. Het hele assortiment kon in avant-première ontdekt en uitgetest worden tijdens een uniek evenement voor zo’n driehonderd gelukkige kinderen. Uiteraard waren Alex, Ruby, Gene en Twinkle ook van de partij.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]