De Supers vinden elkaar ook dit jaar opnieuw. Supermachine bouwt ondertussen aan zijn derde eindejaarscampagne voor Buurtsuper.be, de Unizo-organisatie die de belangen van de zelfstandige supermarkten behartigt.
Ook dit jaar trekt Supermachine de emotionele kaart, met een oproep om je favoriete buurtsupermarkt te bedanken. Met de campagne wil het bureau vooral hun maatschappelijke meerwaarde in de verf zetten.
Het grote startschot van de campagne wordt gegeven tijdens Weekend van de Klant. Via een SEA/Display-campagne en een uitgebreide social media campagne roepen de buurtsupermarkten hun klanten op om hun favoriete buurtsuper te bedanken.
De deelnemende buurtsupermarkten die het meeste bedankjes verzamelen (1 per commerciële groep) worden gekroond tot ‘Buurtsuper van het Jaar’. In ruil kunnen de bedankers een jaar lang gratis boodschappen in hun favoriete buurtsuper winnen. Ook kans maken op een jaar lang gratis boodschappen? Doe mee op https://superbuurt.be/.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]