Superbuurt en Supermachine bedanken de Buurtsuper

De Supers vinden elkaar ook dit jaar opnieuw. Supermachine bouwt ondertussen aan zijn derde eindejaarscampagne voor Buurtsuper.be, de Unizo-organisatie die de belangen van de zelfstandige supermarkten behartigt.
Ook dit jaar trekt Supermachine de emotionele kaart, met een oproep om je favoriete buurtsupermarkt te bedanken. Met de campagne wil het bureau vooral hun maatschappelijke meerwaarde in de verf zetten.
Het grote startschot van de campagne wordt gegeven tijdens Weekend van de Klant. Via een SEA/Display-campagne en een uitgebreide social media campagne roepen de buurtsupermarkten hun klanten op om hun favoriete buurtsuper te bedanken.
De deelnemende buurtsupermarkten die het meeste bedankjes verzamelen (1 per commerciële groep) worden gekroond tot ‘Buurtsuper van het Jaar’. In ruil kunnen de bedankers een jaar lang gratis boodschappen in hun favoriete buurtsuper winnen. Ook kans maken op een jaar lang gratis boodschappen? Doe mee op https://superbuurt.be/.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]