Superbuurt en Supermachine bedanken de Buurtsuper
De Supers vinden elkaar ook dit jaar opnieuw. Supermachine bouwt ondertussen aan zijn derde eindejaarscampagne voor Buurtsuper.be, de Unizo-organisatie die de belangen van de zelfstandige supermarkten behartigt.
Ook dit jaar trekt Supermachine de emotionele kaart, met een oproep om je favoriete buurtsupermarkt te bedanken. Met de campagne wil het bureau vooral hun maatschappelijke meerwaarde in de verf zetten.
Het grote startschot van de campagne wordt gegeven tijdens Weekend van de Klant. Via een SEA/Display-campagne en een uitgebreide social media campagne roepen de buurtsupermarkten hun klanten op om hun favoriete buurtsuper te bedanken.
De deelnemende buurtsupermarkten die het meeste bedankjes verzamelen (1 per commerciële groep) worden gekroond tot ‘Buurtsuper van het Jaar’. In ruil kunnen de bedankers een jaar lang gratis boodschappen in hun favoriete buurtsuper winnen. Ook kans maken op een jaar lang gratis boodschappen? Doe mee op https://superbuurt.be/.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]