Supermachine lanceert #EarToProtect-campagne op festivals

Crea / News

EarWalkers_2Supermachine lanceert zijn nieuwste campagne voor Test Aankoop op de festivals. De campagne, die een groepsaankoop van oordoppen op maat promoot, introduceert twee gigantische feestvierende oren aan Belgische festivalgangers. “Strijden tegen gehoorschade voelt al snel als iets serieus aan, iets dat je wil vergeten,” vertelt Elke De Vilder. “Test Aankoop wou die strijd nu echt memorabel maken.”

De consumentenorganisatie wil daarbij vooral geen stoorzender zijn en jongeren helpen zich te amuseren op de festivals. Met de gigantische oren willen ze bovendien festivalgangers niet enkel sensibiliseren rond gehoorschade, maar hen ook een oplossing bieden via de website eartoprotect.be. Want gehoorschade is en blijft een groot probleem. Volgens onderzoek van het Universitair Ziekenhuis van Antwerpen heeft zo’n 75 procent van onze jeugd al eens last van oorsuizen of tinnitus. Bij een op de vijf is die schade zelfs permanent. Oordoppen op maat zijn een oplossing.

“Bij oordoppen op maat kan er geen geluidslek ontstaan,” vertelt prof dr Annick Gilles van de Tinnituskliniek in Antwerpen. “Er is dus geen vals gevoel van veiligheid. Je krijgt de bescherming die je verwacht! De filter zorgt dan weer dat geluid niet vervormd wordt, waardoor je veilig en comfortabel van muziek kan blijven genieten.”

Test Aankoop heeft de laatste maanden oordoppen op maat getest en onderzocht. De beste oordoppen uit dat onderzoek kan je nu aan een flinke korting krijgen. Iedereen die op eartoprotect.be zijn interesse in de groepsaankoop van oordoppen op maat toont, maakt bovendien kans op een gratis paar ter waarde van 155 euro. De oren van Test Aankoop zullen de hele zomer lang aanwezig zijn op festivals en grote evenementen. Vorig weekend kwam je ze al tegen het lijf gelopen op Elrow en Cactus Festival.