Vorige week werd De Krook geopend, de nieuwe architectonische trots van Gent. Zowel het openingsfeest en weekend als de campagne zinderen nog stevig na in de wijde omgeving van de Arteveldestad. Maar liefst 20.623 gentenaars ontdekten De Krook tijdens het openingsweekend.
De campagne was van de hand van Supermachine en nam op bijna typisch Gentse wijze een loopje met de onduidelijkheid en de geruchten die lange tijd bestonden rond de nieuwe bestemming van de site. De creatieven van Supermachine deden er een schepje bovenop en gooiden nog wat olie op het vuur, in samenwerking met Gentse iconen als Lieven Scheire, Arne Sierens, Eva Mouton, Julie Van Den Steen en mobiliteitsfenomeen Fouad.
De communicatie voor De Krook werd uitgerold in print, poster en op sociale media. De productie van de spotjes was voor rekening van Farmboy.
https://www.youtube.com/watch?v=0_b31e8htGk
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]