Vorige week werd De Krook geopend, de nieuwe architectonische trots van Gent. Zowel het openingsfeest en weekend als de campagne zinderen nog stevig na in de wijde omgeving van de Arteveldestad. Maar liefst 20.623 gentenaars ontdekten De Krook tijdens het openingsweekend.
De campagne was van de hand van Supermachine en nam op bijna typisch Gentse wijze een loopje met de onduidelijkheid en de geruchten die lange tijd bestonden rond de nieuwe bestemming van de site. De creatieven van Supermachine deden er een schepje bovenop en gooiden nog wat olie op het vuur, in samenwerking met Gentse iconen als Lieven Scheire, Arne Sierens, Eva Mouton, Julie Van Den Steen en mobiliteitsfenomeen Fouad.
De communicatie voor De Krook werd uitgerold in print, poster en op sociale media. De productie van de spotjes was voor rekening van Farmboy.
https://www.youtube.com/watch?v=0_b31e8htGk
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]