Vorige week werd De Krook geopend, de nieuwe architectonische trots van Gent. Zowel het openingsfeest en weekend als de campagne zinderen nog stevig na in de wijde omgeving van de Arteveldestad. Maar liefst 20.623 gentenaars ontdekten De Krook tijdens het openingsweekend.
De campagne was van de hand van Supermachine en nam op bijna typisch Gentse wijze een loopje met de onduidelijkheid en de geruchten die lange tijd bestonden rond de nieuwe bestemming van de site. De creatieven van Supermachine deden er een schepje bovenop en gooiden nog wat olie op het vuur, in samenwerking met Gentse iconen als Lieven Scheire, Arne Sierens, Eva Mouton, Julie Van Den Steen en mobiliteitsfenomeen Fouad.
De communicatie voor De Krook werd uitgerold in print, poster en op sociale media. De productie van de spotjes was voor rekening van Farmboy.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]