Supermachine opent De Krook met 20.000 Gentenaars

Vorige week werd De Krook geopend, de nieuwe architectonische trots van Gent. Zowel het openingsfeest en weekend als de campagne zinderen nog stevig na in de wijde omgeving van de Arteveldestad. Maar liefst 20.623 gentenaars ontdekten De Krook tijdens het openingsweekend.
De campagne was van de hand van Supermachine en nam op bijna typisch Gentse wijze een loopje met de onduidelijkheid en de geruchten die lange tijd bestonden rond de nieuwe bestemming van de site. De creatieven van Supermachine deden er een schepje bovenop en gooiden nog wat olie op het vuur, in samenwerking met Gentse iconen als Lieven Scheire, Arne Sierens, Eva Mouton, Julie Van Den Steen en mobiliteitsfenomeen Fouad.
De communicatie voor De Krook werd uitgerold in print, poster en op sociale media. De productie van de spotjes was voor rekening van Farmboy.
https://www.youtube.com/watch?v=0_b31e8htGk
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]