Ikea doet gouden zaken aan Supermachine want het jonge communicatiebureau mag opnieuw wat nieuwe bureaus bijschuiven. Twee stuks ineens, om het extra werk van de pasgewonnen pitchen op te vangen.
Jonas Marysse maakt de overstap van Make Lemonade en komt met zijn grafisch talent en ervaring als art director het creatief team versterken. “Een team dat iedere dag samen op de foto gaat, dat moet wel goed zitten. Na twee jaar werken op campagnes die zich vooral vertaalden naar televisie en radio, ben ik klaar voor een volgende stap. Ik wil met behulp van de digitale expertise van het Supermachine-team creatieve ideeën uitbouwen die verder reiken dan de klassieke kanalen.” Hij heeft deze klanten al op zijn portfolio staan: Eén, Canvas, MNM, KBC, Huawei, Radio Plus (VRT), Würst, 11.11.11 en Groen.
Steve Salens heeft zijn strepen al verdiend bij Digiti, Ogilvy en BBDO en gaat nu bij Supermachine aan de slag als digital designer. "Mijn overstap naar Supermachine voelt aan als een logische stap. Het bouwde in korte tijd een ruime expertise op in zowel digital, advertising als social. Voor mij is het dan ook de ideale omgeving om mijn creativiteit en designskills verder te ontwikkelen en te koppelen aan uitdagende projecten voor grote klanten." Hij werkte eerder al voor de Europese Commissie, Johnson & Johnson, Make-A-Wish, Pfizer, Volvo, Lays, Procter & Gamble, ING, Electrabel en Amnesty International.
“Hoewel het allebei creatieven zijn, hebben ze toch een redelijk verschillend profiel,” zegt Elke De Vilder, partner bij Supermachine. “Met Steve en Jonas halen we er een pak creativiteit bij, maar ook heel wat specifieke kennis binnen hun specialiteiten. Onontbeerlijk om te blijven groeien.”