
Het doel van de campagne voor het Agentschap voor Ondernemingsvorming SYNTRA Vlaanderen is om 2000 leerlingen warm te maken voor duaal leren. Dankzij het duaal leren krijgen leerlingen de kans om een deel van hun studietijd in het werkveld door te brengen.
De gezichten van de campagne, zijn gezichten die de doelgroep zelf opzoekt. Zo zal er worden samengewerkt met bekende jonge youtubers, snapchatters en instagram goeroes. Zij leiden allemaal naar een game-platform iedereen-mee.be. Het platform pakt meteen een aantal concrete problemen van de doelgroep aan: ze kunnen er een studiekeuze maken, hun vakkennis testen, hun sociale vaardigheden bijschaven en een allereerste cv samenstellen.
Credits
Client: Agentschap voor Ondernemingsvorming SYNTRA Vlaanderen - Lieselot Vandorpe
Agency: SUPERMACHINE
Account Direction: Elke De Vilder
Creatives: Fien Foubert, Bjorn Coucke, Dennis Hellebaut
Development: Ward De Boeck, Suzan Van Dijck
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]