SUPERMACHINE zet alles in voor Duaal Leren!

Crea / News

supermachine duaal lerenSUPERMACHINE lanceert een campagne rond duaal leren. Het reclamebureau wist de jury te overtuigen met een mix van creatieve voorstellen en een duidelijk onderbouwde strategie. “De campagne voor duaal leren zal erin slagen de moeilijk bereikbare GenZ aan te spreken in hun eigen taal, met een tone of voice die zelfs deze generatie van disruptors kan overtuigen. Op Youtube, maar ook via Snapchat en Instagram zal de doelgroep optimaal benaderd worden,” zegt Elke De Vilder.
Het doel van de campagne voor het Agentschap voor Ondernemingsvorming SYNTRA Vlaanderen is om 2000 leerlingen warm te maken voor duaal leren. Dankzij het duaal leren krijgen leerlingen de kans om een deel van hun studietijd in het werkveld door te brengen.
De gezichten van de campagne, zijn gezichten die de doelgroep zelf opzoekt. Zo zal er worden samengewerkt met bekende jonge youtubers, snapchatters en instagram goeroes. Zij leiden allemaal naar een game-platform iedereen-mee.be. Het platform pakt meteen een aantal concrete problemen van de doelgroep aan: ze kunnen er een studiekeuze maken, hun vakkennis testen, hun sociale vaardigheden bijschaven en een allereerste cv samenstellen.
Credits
Client: Agentschap voor Ondernemingsvorming SYNTRA Vlaanderen - Lieselot Vandorpe
Agency: SUPERMACHINE
Account Direction: Elke De Vilder
Creatives: Fien Foubert, Bjorn Coucke, Dennis Hellebaut
Development: Ward De Boeck, Suzan Van Dijck