SUPERMACHINE zet alles in voor Duaal Leren!


Het doel van de campagne voor het Agentschap voor Ondernemingsvorming SYNTRA Vlaanderen is om 2000 leerlingen warm te maken voor duaal leren. Dankzij het duaal leren krijgen leerlingen de kans om een deel van hun studietijd in het werkveld door te brengen.
De gezichten van de campagne, zijn gezichten die de doelgroep zelf opzoekt. Zo zal er worden samengewerkt met bekende jonge youtubers, snapchatters en instagram goeroes. Zij leiden allemaal naar een game-platform iedereen-mee.be. Het platform pakt meteen een aantal concrete problemen van de doelgroep aan: ze kunnen er een studiekeuze maken, hun vakkennis testen, hun sociale vaardigheden bijschaven en een allereerste cv samenstellen.
Credits
Client: Agentschap voor Ondernemingsvorming SYNTRA Vlaanderen - Lieselot Vandorpe
Agency: SUPERMACHINE
Account Direction: Elke De Vilder
Creatives: Fien Foubert, Bjorn Coucke, Dennis Hellebaut
Development: Ward De Boeck, Suzan Van Dijck
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]