Suzanne Stroobants managing director Mindshare

News / People

Suzanne Stroobants - Managing Director MindshareNa een zeer succesvolle periode wil Mindshare nog een tandje bijsteken en stelt Suzanne Stroobants aan als managing director. Suzanne Stroobants is in 2014 gestart bij Mindshare en heeft de afgelopen vier jaar intern haar carrière verder uitgebouwd. Ze startte als client en strategy lead voor Unilever en heeft sindsdien haar portfolio uitgebreid met klanten zoals IKEA, Chanel, Brussels Airlines, 20th Century Fox, Mazda, Storck, Palm Breweries, MGA ZAPf en Deliveroo.
Zij zal haar huidige verantwoordelijkheden als hoofd van een van de business units bij Mindshare nog blijven vervullen tot eind 2018, maar geleidelijk aan meer de leiding van het bureau op zich nemen. Gino Baeck, CEO Mindshare en GroupM, zal haar in haar nieuwe rol ten volle ondersteunen en zal stelselmatig meer tijd investeren in GroupM, het verbreden van de groep met nieuwe entiteiten, het onboarden van nieuwe klanten van de hele groep, sterkere partnerships uitbouwen met andere bedrijven binnen WPP en een extra focus leggen op acquisities. Gino Baeck: "Het doet me bijzonder veel plezier dat het moment gearriveerd is om Suzanne de operationele verantwoordelijkheid van Mindshare toe te vertrouwen. Niks mooier dan mensen intern te zien groeien en ruimte te geven om te ondernemen. Mindshare heeft een zeer sterke management ploeg en met de promotie van Suzanne is de toekomst gegarandeerd."
Suzanne Stroobants kijkt uit naar haar nieuwe rol: "Ik ben zeer trots en enthousiast om deze nieuwe rol op te nemen.  Het is een geruststellend gevoel om te kunnen terugvallen op een geweldig team en ijzersterk netwerk met een duidelijke visie voor de toekomst.  Ik kijk er naar uit om samen met het Mindshare -eam onze services verder te ontwikkelen en onze klantenrelaties en marktpositie nog te verstevigen."