Suzuki liet na competitie Decom het klantenmagazine Happy Life grondig onder handen nemen. “In het verleden verwerkten we veel commerciële boodschappen in ons magazine, maar nu kiezen we er resoluut voor om dat niet meer te doen," vertelt Catherine Free, marketing manager Suzuki Belux. “Vanaf september 2015, willen we onze klanten aangename lectuur bieden om hun emotionele betrokkenheid bij Suzuki op lange termijn te verhogen. Geen evidente oefening, want de doelgroepen van ons merk hangen nauw samen met onze automodellen en die variëren sterk qua profiel.” Decor streeft ernaar om Happy Life van ‘holle titel’ naar een belofte aan de lezer te doen evolueren. "De focus ligt niet meer op het product, de wagen, maar op het leven van wie ermee rijdt," zegt Eva Bohez, Content Marketing Consultant bij Decom.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]