Suzuki liet na competitie Decom het klantenmagazine Happy Life grondig onder handen nemen. “In het verleden verwerkten we veel commerciële boodschappen in ons magazine, maar nu kiezen we er resoluut voor om dat niet meer te doen," vertelt Catherine Free, marketing manager Suzuki Belux. “Vanaf september 2015, willen we onze klanten aangename lectuur bieden om hun emotionele betrokkenheid bij Suzuki op lange termijn te verhogen. Geen evidente oefening, want de doelgroepen van ons merk hangen nauw samen met onze automodellen en die variëren sterk qua profiel.” Decor streeft ernaar om Happy Life van ‘holle titel’ naar een belofte aan de lezer te doen evolueren. "De focus ligt niet meer op het product, de wagen, maar op het leven van wie ermee rijdt," zegt Eva Bohez, Content Marketing Consultant bij Decom.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]