Sweet Lemon, een merk dat aan je voeten ligt

Sweet Lemon

Marketing / News

Sweet Lemon

Het merk Sweet Lemon, dat in 2012 door Arnaud Vanderplancke werd opgericht, opende vorig jaar zijn eerste winkel in hartje Namen, midden in de voetgangerszone met haar typische straatjes. Door zijn trendy inrichting, zijn originele design en de wisselende aankleding van het uitstalraam ­ werd de winkel al gauw de talk of the town. Het kerstdecor kaapte in 2015 zelfs de titel van mooiste uitstalraam van de stad Namen weg!

Sweet Lemon is een op en top Belgisch, jong, hedendaags en dynamisch merk voor vrouwen die hun vrouwelijkheid willen benadrukken en best wel van een pittig detail houden. Vandaar ook de slogan: 'Eindelijk lef tegen een toffe prijs'. Subtiele glitteraccenten, gedetailleerde gaatjesdessins, het fijnste leder, de comfortabele zolen, de zachte mix van materialen en kleuren maken elk paar schoenen van het merk tot iets unieks. Na vier jaar wil het schoenenmerk nu ook diversifiëren. Vorige winter al zagen we de tassen met een authentieke stijl - die perfect bij de schoenen past. Binnenkort pakt het merk uit met eigen horloges in een sober en elegant design, en zelfs met een eigen exotisch parfum.

De talrijke fans kunnen hun geluk niet op, zoals blijkt uit de reacties op de sociale netwerken, vooral op Facebook, waar Sweet Lemon maar liefst 16.500 followers heeft. Ideetjes voor een nieuwe stijl, wedstrijden en het laatste nieuws over het merk zijn terug te vinden op Facebook, Instagram, Pinterest en Twitter. A propos, het merk doet het prima in het buitenland en startte in maart 2016 met e-commerce om de rest van de wereld te bereiken.