Het interactieve bureau Gents creëerde ‘Switch the Channel’ voor de launch van de pop-up conceptstore van Nightingale. Het concept werd op 11 mei bekroond met een FWA of the Day award.
‘Switch the Channel’ is een interactief platform waar je jezelf kan onderdompelen in een old school digitale wereld met hedendaagse twist. Het is een online televisiekanaal dat via smartphone bediend kan worden en je een glimp toont van de toekomst van mode, design en food. Je smartphone functioneert als digitale afstandsbediening en laat je switchen tussen de live feed van de winkels in Antwerpen en Berlijn, user-generated content van social media en previews van de laatste trends binnen mode, design en food.
FWA bekroont projecten die vooruitstrevende technologieën met innovatieve ideeën combineren en biedt inspiratie aan de volgende generatie van creatieve talenten.
Credits
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]