Het interactieve bureau Gents creëerde ‘Switch the Channel’ voor de launch van de pop-up conceptstore van Nightingale. Het concept werd op 11 mei bekroond met een FWA of the Day award.
‘Switch the Channel’ is een interactief platform waar je jezelf kan onderdompelen in een old school digitale wereld met hedendaagse twist. Het is een online televisiekanaal dat via smartphone bediend kan worden en je een glimp toont van de toekomst van mode, design en food. Je smartphone functioneert als digitale afstandsbediening en laat je switchen tussen de live feed van de winkels in Antwerpen en Berlijn, user-generated content van social media en previews van de laatste trends binnen mode, design en food.
FWA bekroont projecten die vooruitstrevende technologieën met innovatieve ideeën combineren en biedt inspiratie aan de volgende generatie van creatieve talenten.
Credits
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]