Symposium VRM: De slag om de advertentiemarkt

- 24/11/2022 09:45
- VAC Leuven (Dirk Boutsgebouw - Diestsepoort 6 - 3000 Leuven)
Op donderdag 24 november gaat het jaarlijkse symposium van de Vlaamse Regulator voor de Media door. Het symposium kreeg als onderwerp en titel 'de slag om de advertentiemarkt'. Tijdens het symposium zal de VRM stilstaan bij onder andere de opkomst van overkoepelende reclameregies, de overname van RTL Belgium, de stand van zaken met betrekking tot targeted advertising en de positie van de openbare omroep op de advertentiemarkt.
Praktisch
Datum: donderdag 24 november 2022
Locatie: VAC Leuven (Dirk Boutsgebouw - Diestsepoort 6 - 3000 Leuven)
Programma
09u45: Ontvangst
10u00: Verwelkoming door de heer Joris Sels (gedelegeerd bestuurder VRM)
10u05: Situatieschets door de heer Peter Sourbron (ondervoorzitter algemene kamer VRM)
10u15: Paneldebat o.l.v. de heer Jonathan Hendrickx (SMIT / VUB)
- Bart Decoster (Ads & Data - CEO)
- Wilfried Celis (DPG Media - Directeur Audiovisuele Strategie en Partnerships)
- Luc Suykens (UBA - CEO)
- Lieven Vermaelen (VRT - Algemeen Directeur Partnerships & Operaties)
- Karolien Poels (Universiteit Antwerpen - Departement Communicatiewetenschappen)
11u30: Vragenronde
11u45: Slotwoord door de heer Benjamin Dalle (Vlaams minister van Brussel, Jeugd en Media)
12u00: receptie
13u00: einde
Deelname aan het symposium is gratis, registratie is noodzakelijk. Info en inschrijvingsformulier op de website.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]