't Hoeksche Hoekje en Wunderman Thompson redden de wereld

Crea / News

Chipsmerk Hoeksche Chips uit het Zuid-Hollandse ’s-Gravendeel en reclamebureau Wunderman Thompson introduceren vandaag een innovatie in de verpakking van hun nieuwe smaak ‘Salt & Balsamic vinegar’. 

"De chips van Hoeksche Chips mogen gerekend worden tot de beste van Nederland en misschien wel van ver daarbuiten," klinkt het. Ondernemers Henk Scheele en Rene de Zeeuw en hun team telen, oogsten, snijden en bakken de chips op hun boerderij ‘De Hoeksche Hoeve’. Duurzaam geteelde aardappelen die in de schil worden gebakken in zonnebloemolie en op smaak gebracht met een beetje zeezout of natuurlijk kruiden. "Minder vet, minder zout en veel lekkerder dan gewone chips."

Samen met reclamebureau Wunderman Thompson, en hun kantoren in Atlanta en Amsterdam, werd iets bedacht zodat niets, maar dan ook niets, van die heerlijke chips verloren zou gaan. Want al eeuwenlang wordt de mensheid geplaagd door het probleem van de kruimels onderin de chipszak. Met geen mogelijkheid uit de zak te krijgen zonder je menselijke waardigheid te verliezen of, nog erger, een rommeltje te maken op je kleding of de bank.

Maar nu is er dus een oplossing: ’t Hoeksche Hoekje. "Met een simpele handomdraai is de linker onderkant van de chipszak te verwijderen en kunnen de laatste, smaakvolste kruimels rechtstreeks en zonder kruimelverlies gedirigeerd worden naar hand of mond. De unieke Flavor Saver technologie zorgt ervoor dat niets van de heerlijke smaak van Hoeksche Chips verloren gaat."