TADAAM wordt HOT SPOT met Get In

TADAAM, Belgische provider voor draadloos internet en tv, heeft een nieuwe communicatiecampagne gelanceerd: TADAAM Hot Spot. De slogan van de campagne stelt een eenvoudige vraag: “En, heb jij hét al gedaan daar?” Maak ervan wat je wil, TADAAM legt vooral de nadruk op het gemak en de modulariteit van zijn internet- en tv-aanbod. Waar en hoe je maar wil. De campagne, die van start ging begin oktober, richt zich in de eerste plaats tot de bestaande TADAAM-klanten… en maakt anderen warm om klant te worden.
TADAAM is internet en TV zonder gedoe: geen installatie en dus geen installatiekosten, levering de dag na je bestelling, een echte "plug & play"-oplossing … Je gebruikt het waar en hoe je wilt: in je slaapkamer, op het terras, op de camping, in je auto... het maakt niet uit, zolang er maar elektriciteit is. Deze belofte vormt de basis voor het ‘Hot Spot’-concept dat werd ontwikkeld dor het bureau Get In: letterlijk vertaald een ‘hete plek’. De campagne bevat opvallende visuals waarin de TADAAM-modem centraal staat, een beetje vergelijkbaar met de tuinkabouter in de film Amélie Poulain. Je ziet verschillende situaties die grappig, onwaarschijnlijk, maar in zekere zin wel realistisch zijn met betrekking tot het mogelijke gebruik van TADAAM-internet.
Het doel? Leads genereren naar de microsite die voor de campagne werd opgezet. TADAAM-klanten kunnen er meedoen aan een wedstrijd door een foto van hun eigen Hot Spot in te sturen. Vervolgens moeten zij hun netwerk aanspreken en vrienden motiveren om zoveel mogelijk te stemmen op hun foto. Ze kunnen een geweldig geschenk winnen zoals een videoprojector, een Fatboy-hangmat, een stabilizer, de gloednieuwe GoPro Hero 12 of een Bongobon 'Adrenaline voor 2'. Al deze prijzen passen ook bij het concept ‘Hot Spot’.
De campagne is in eerste instantie gericht naar klanten van het merk om hun loyaliteit te belonen. Nogal logisch, want je hebt een TADAAM-modem nodig om er een foto van te maken op je ‘hete plek’. Maar de link tussen de unieke propositie van TADAAM en het ludieke concept van de activatie verdiende een bredere campagne. Hierbij is de mediakeuze gebaseerd op hetzelfde principe van originele "touchpoints". Face-to-facebewegwijzering in de toiletten, Oxygen in de kleedkamers, grondmarkeringen (clean-tags) op enkele strategische locaties… en natuurlijk heeft de campagne ook een digitaal en socialmedialuik. Er werd zelfs een vleugje guerrillamarketing toegevoegd. Op amper twee weken tjid had de campagne al meer dan 220.000 weergaven op sociale media, werden zo'n 150 clean-tags verspreid in een aantal strategische steden, hingen er 2.300 statische of interactieve reclamepanelen in de toiletten en 1.450 in kleedkamers en fitnessruimtes. De campagne omvatte uiteraard ook een belangrijke directmarketingcampagne om klanten rechtstreeks aan te spreken. Dat maakt de ‘TADAAM Hot Spot’-campagne zeer compleet.
De ‘Internet & tv’-oplossing van TADAAM gaat naar eigen zeggen tegen de stroom in van het conventionele aanbod van andere telecomleveranciers die goed ingeburgerd zijn in onze markt. En dat vertaalt zich ook in een opvallende marketing- en communicatiestrategie. Op deze manier worden innovatieve diensten aangeboden die op een even originele manier worden gepromoot. De campagne loopt tot 31 oktober.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]