Tagly, de nieuwe applicatie voor brand content

Native / News

tagly

Hoe je een overzicht krijgt van al je content verspreid over de sociale netwerken? Door alles in één enkele app onder te brengen: Tagly!

Zopas maakte Tagly zijn opwachting in de Appstore en op GooglePlay. Het doel van de app? Merken en hun fans dichter bij elkaar brengen. Hoe?

Door de Tagly-gebruikers in staat te stellen al hun favoriete merken te volgen op één enkel platform. De content op het platform is afkomstig van de merken zelf. Dankzij Tagly hebben ze hun content dus opnieuw zelf in de hand, terwijl alles de laatste tijd maar al te vaak verspreid werd over verschillende sociale netwerken. Meer dan 1.000 mode- en lifestylemerken zijn inmiddels te volgen op Tagly, waaronder Nordstrom, COS, Jonathan Simkhai, Sachin & Babi …

Verloren in de massa

Hoewel merken steeds meer investeren in de productie van content met een hoge meerwaarde voor hun consumenten, moest de CEO van Tagly vaststellen dat die content her en der werd verspreid en verloren ging in de massa aan informatie in de nieuwsoverzichten van de verschillende sociale netwerken.

Nu de concurrentie onder de merken steeds feller wordt, komt Tagly met dé oplossing op het vlak van zichtbaarheid. De mobiele applicatie biedt merken die opteren voor een marketingstrategie met eigen content de mogelijkheid om de betrokkenheid van een precieze doelgroep in de hand te werken, met een 100 % natuurlijke reach.

Dé oplossing voor meer zichtbaarheid

Tagly is uiterst geschikt voor direct marketing en moet consumenten aansporen om trouw te blijven aan hun geliefde merken en de kwalitatieve content die ze aanbieden. De Tagly-gebruikers zijn dan ook volledig vrij om de app te personaliseren en precies die categorieën (nieuws, trends, sales enz.) te kiezen die ze willen volgen.

Aangezien het gebruik van mobiele applicaties (volgens Flurry Analytics) in 2014 met 76 % is toegenomen tegenover 2013, mogen we stellen dat de applicatiemarkt erg mooie vooruitzichten biedt voor merken. Maar dan moeten ze er wel in slagen er tussen de overvloed aan content uit te springen en de gebruikers voor zich te winnen.

Meer weten over Native? Bezoek Brandcontentcorner.com.