Met haar nieuwe digitale campagne ‘Who Are You’, ontwikkeld door bureau Yes Ideas uit Hamburg, gaat Tamaris haar zoektocht naar échte vrouwen verder. Die zoektocht begon vorig jaar met de vraag ‘Who is Julia?’. Als onderdeel van de grote digitale campagne vertelden verschillende Julia’s toen hun verhaal – en dat werd massaal gedeeld met tal van andere vrouwen. De insteek van de campagne? Diversiteit en het unieke karakter van vrouwen aantonen. De campagne deed het goed en leidde tot een verhoogde digitale merkaanwezigheid en mooie verkoopcijfers, zelfs in coronatijden.
Na de succesvolle lancering van de eerste campagne besliste Tamaris om te blijven focussen op dit unieke van vrouwen, en de zoektocht opnieuw te starten in het herfst- en winterseizoen van 2020. Of het nu Anna, Kira, Sophie, Sabine of Hailey is... met de hashtag #whoareyou mogen nu alle vrouwen zich aangesproken voelen!
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]