Met haar nieuwe digitale campagne ‘Who Are You’, ontwikkeld door bureau Yes Ideas uit Hamburg, gaat Tamaris haar zoektocht naar échte vrouwen verder. Die zoektocht begon vorig jaar met de vraag ‘Who is Julia?’. Als onderdeel van de grote digitale campagne vertelden verschillende Julia’s toen hun verhaal – en dat werd massaal gedeeld met tal van andere vrouwen. De insteek van de campagne? Diversiteit en het unieke karakter van vrouwen aantonen. De campagne deed het goed en leidde tot een verhoogde digitale merkaanwezigheid en mooie verkoopcijfers, zelfs in coronatijden.
Na de succesvolle lancering van de eerste campagne besliste Tamaris om te blijven focussen op dit unieke van vrouwen, en de zoektocht opnieuw te starten in het herfst- en winterseizoen van 2020. Of het nu Anna, Kira, Sophie, Sabine of Hailey is... met de hashtag #whoareyou mogen nu alle vrouwen zich aangesproken voelen!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]