Met haar nieuwe digitale campagne ‘Who Are You’, ontwikkeld door bureau Yes Ideas uit Hamburg, gaat Tamaris haar zoektocht naar échte vrouwen verder. Die zoektocht begon vorig jaar met de vraag ‘Who is Julia?’. Als onderdeel van de grote digitale campagne vertelden verschillende Julia’s toen hun verhaal – en dat werd massaal gedeeld met tal van andere vrouwen. De insteek van de campagne? Diversiteit en het unieke karakter van vrouwen aantonen. De campagne deed het goed en leidde tot een verhoogde digitale merkaanwezigheid en mooie verkoopcijfers, zelfs in coronatijden.
Na de succesvolle lancering van de eerste campagne besliste Tamaris om te blijven focussen op dit unieke van vrouwen, en de zoektocht opnieuw te starten in het herfst- en winterseizoen van 2020. Of het nu Anna, Kira, Sophie, Sabine of Hailey is... met de hashtag #whoareyou mogen nu alle vrouwen zich aangesproken voelen!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]