TBWA en Base houden iedereen tevreden

Tegenwoordig is elk debat een strijd. Wat het onderwerp ook moge zijn: zijn we niet voor, dan zijn we tegen. Of het nu gaat om mode, muziek, politiek of zelfs het weer, discussies laaien snel hoog op. Iedereen denkt gelijk te hebben, en de ander? Die heeft natuurlijk ongelijk. Base en TBWA bedachten daarom een tariefplan waarmee ze iedereen tevreden willen houden. De campagne loopt via televisie, radio, online en out of home.
Credits
Client: BASE
Agency: TBWA
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Creatives: Wilfrid Morin, Vincent Nivarlet
Account team: Jochen De Greef, Rosemarijn Bol Raap
Production: MAKE
Sound Engineer: Gwenn Nicolay
Radio Producer: Lauranne Van Der Heyden
TV Producer: Julie Bosteels
Post Producer: Geneviève Paindaveine
Film Director: Kurt de Leijer
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]