The longest Test Drive. Letterlijk dan. BMW stuurde afgelopen weekend een gelukkige test-rijder van Bornem naar…Sevilla. Voor een testrit van 2.037,2 km met als eindbestemming België-Portugal. Een opvallende activatie waarbij vier vrienden niet alleen onze Duivels zagen winnen, maar ook de perfecte roadtrip aflegden.
Een BMW 340i meekrijgen om er een heel weekend mee te cruisen: heerlijk. Een BMW meekrijgen om er mee naar de Duivels te trekken: machtig. Michiel Olbrechts (28) uit Antwerpen trok samen met drie vrienden op roadtrip naar het EK op kosten van BMW. Het enige wat hij daarvoor moest doen, was snel beslissen. Michiel werd namelijk voor een ultimatum gezet. Meteen vertrekken op testrit met eindbestemming Sevilla of gewoon thuisblijven en onze Duivels op tv bekijken. Na enkele telefoontjes pikte Michiel z’n drie vrienden op en trok naar het bloedhete Spanje. Hun verhaal werd live gedeeld op de socials van BMW. Een aftermovie – over de overgetelijke overwinning tegen Portugal – toont het hele verhaal.
Credits:
Client: BMW Belux: Geraldine De Landtsheer, Pascale Goudvis
Campaign Title: The Longest Test Drive
Media: Social
Agency: TBWA\Belgium
Creative Director: Steven Janssens
Creatives: Greg van Buggenhout, Kenn Van Lijsebeth
Director/DOP: Pieter Neirynck
Producer : Elien De Brouwer / Shana Duprez
Offline: Xavier Pouleur
Online: Xavier Pouleur/Sebastiaan Schols
Bénédicte Ernst
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]