TBWA en BMW organiseren testrit van 21 uur en 5 minuten

Crea / News

The longest Test Drive. Letterlijk dan. BMW stuurde afgelopen weekend een gelukkige test-rijder van Bornem naar…Sevilla. Voor een testrit van 2.037,2 km met als eindbestemming België-Portugal. Een opvallende activatie waarbij vier vrienden niet alleen onze Duivels zagen winnen, maar ook de perfecte roadtrip aflegden.

Een BMW 340i meekrijgen om er een heel weekend mee te cruisen: heerlijk. Een BMW meekrijgen om er mee naar de Duivels te trekken: machtig. Michiel Olbrechts (28) uit Antwerpen trok samen met drie vrienden op roadtrip naar het EK op kosten van BMW. Het enige wat hij daarvoor moest doen, was snel beslissen. Michiel werd namelijk voor een ultimatum gezet. Meteen vertrekken op testrit met eindbestemming Sevilla of gewoon thuisblijven en onze Duivels op tv bekijken. Na enkele telefoontjes pikte Michiel z’n drie vrienden op en trok naar het bloedhete Spanje. Hun verhaal werd live gedeeld op de socials van BMW. Een aftermovie – over de overgetelijke overwinning tegen Portugal – toont het hele verhaal.

Credits:

Client: BMW Belux: Geraldine De Landtsheer, Pascale Goudvis

Campaign Title: The Longest Test Drive

Media: Social

Agency: TBWA\Belgium

Creative Director: Steven Janssens

Creatives: Greg van Buggenhout, Kenn Van Lijsebeth

Director/DOP: Pieter Neirynck
Producer : Elien De Brouwer / Shana Duprez
Offline: Xavier Pouleur
Online: Xavier Pouleur/Sebastiaan Schols

Account team:

Bénédicte Ernst