TBWA en BPOST strooien met emoties

Crea / News

bpost1Niets alledaagser dan een t-shirt bij je thuis laten leveren? Allerminst. Als het van de laatste bpost-spot afhangt, tenminste. Want daarin lokt een bijzonder t-shirt behoorlijk wat contrasterende reacties uit. In deze laatste spot van het campagnedrieluik laat TBWA je kennismaken met een op en top ‘gothic’ familie. Hierbij zorgt de levering van een t-shirt voor een nogal onverwacht gevolg.

Herinner je je de eerste spot nog? Daarin ging een kleine deugniet helemaal los op z’n gloednieuw drumtoestel, terwijl z’n ouders hem verbouwereerd aanstaarden. In de tweede kon een werknemer z’n enthousiasme niet wegsteken bij z’n keurige collega’s na de ontvangst van z’n ‘vanity plate’. Bpost onderstreept doorheen deze drie scenario’s dat ze bovenal emoties rondbrengen via de brievenbus. Kleine momenten van vreugde die de één plezier doen… en de andere wat minder. Kortom, de ideale manier om het engagement van bpost met een knipoog in de verf te zetten.

Credits 

Client: Matthias Dubois, Karoline Dewinkeler

Creative Director: Jan Macken

Accounts: Jonas Moors, Emilie Demoor, Elien Limpens

Création: Marie-Laure Cliquennois, Vincent Nivarlet

RTV Producer: Mieke Vandewalle

Production company: HAMLET

Executive producer: Ruben Goots & Jason Felstead

Producer: Audrey Dierckx

Director: Jonathan Gurvit

DOP : Wim Van Swijgenhoven

Post-Production: SAKE

Post-producer : Geneviève Paindaveine & Lauranne Van Der Heyden

Offline edit : Maarten Janssens

Online edit & colorgrading: Enzo Piccinato

Music: Gwenn Nicolay