TBWA en BPOST strooien met emoties

Niets alledaagser dan een t-shirt bij je thuis laten leveren? Allerminst. Als het van de laatste bpost-spot afhangt, tenminste. Want daarin lokt een bijzonder t-shirt behoorlijk wat contrasterende reacties uit. In deze laatste spot van het campagnedrieluik laat TBWA je kennismaken met een op en top ‘gothic’ familie. Hierbij zorgt de levering van een t-shirt voor een nogal onverwacht gevolg.
Herinner je je de eerste spot nog? Daarin ging een kleine deugniet helemaal los op z’n gloednieuw drumtoestel, terwijl z’n ouders hem verbouwereerd aanstaarden. In de tweede kon een werknemer z’n enthousiasme niet wegsteken bij z’n keurige collega’s na de ontvangst van z’n ‘vanity plate’. Bpost onderstreept doorheen deze drie scenario’s dat ze bovenal emoties rondbrengen via de brievenbus. Kleine momenten van vreugde die de één plezier doen… en de andere wat minder. Kortom, de ideale manier om het engagement van bpost met een knipoog in de verf te zetten.
Credits
Client: Matthias Dubois, Karoline Dewinkeler
Creative Director: Jan Macken
Accounts: Jonas Moors, Emilie Demoor, Elien Limpens
Création: Marie-Laure Cliquennois, Vincent Nivarlet
RTV Producer: Mieke Vandewalle
Production company: HAMLET
Executive producer: Ruben Goots & Jason Felstead
Producer: Audrey Dierckx
Director: Jonathan Gurvit
DOP : Wim Van Swijgenhoven
Post-Production: SAKE
Post-producer : Geneviève Paindaveine & Lauranne Van Der Heyden
Offline edit : Maarten Janssens
Online edit & colorgrading: Enzo Piccinato
Music: Gwenn Nicolay
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]