TBWA lanceert in oktober 2024 de nieuwe campagne voor ‘ING Do More’, een compleet bankpakket met een zichtrekening en talloze voordelen. In deze nieuwe TV-spot volgen we het verhaal van Mona, een jonge moeder die -wat er ook gebeurt- zingend door het leven gaat dankzij het ING Do More-pack.
Een pas gekochte vaas die stuk valt? Geen probleem, want ze heeft een aankoopverzekering. That’s Do Moreeeee. Contactloos betalen terwijl je je handen vol hebt? Dat gaat allemaal met Do Moreeeee! Deze en nog veel meer voordelen worden tot leven gebracht in een vrolijke, speelse campagne geregisseerd door Christophe Dolcerocca in samenwerking met productiehuis Wenneker. Leuk detail: het bekende liedje "That’s Amorééééé" kreeg een moderne twist met de hulp van Poum Tchak. Allemaal om te laten zien hoe vlotjes alles kan met het Do More pack van ING.
Credits:
<That’s Do Moreeeee >
<ING>
<TBWA>
<ING Do More-pack >
Clien Team:
Elisabeth Verhaeghe
Louise Van Heel
Laurence Georlette
Creative Team
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Director:
Senior Copywriter: Morgane Choppinet
Senior Art Director: Toon Vanpoucke
Copywriter FR: Vincent Nivarlet
Junior Art Director: Maxence Saint-Clair
Account Team
Client Services Director: Bénédicte Ernst
Account Director: Elien Onclinx
Account Manager: Valerie de Vooght
Strategy
Strategic Director: Dorien Matthijssen & Kristof Janssens
Agency Producer:
Lore Desmet
Production company: Wenneker
Executive Producer : Jonas Poeckens
Producer: Ann Van Steyvoort
Director: Christophe Dolcerocca
DOP: Dries Delputte
Photography
Photographer: Daniil Lavrovski
DTP
Mac Artist: Steven De Vlieger
Post-production company: MAKE
Post-producer: Leslie Verbist
Offline Editor: Liesbeth Van Sele
Online Editor: Stijn Van Assche
Grading: Xavier Dockx
Sound Engineer: Gwenn Nicolay
Music: Poum Tchak
Digital Production
Digital Production Agency: Stijn Punie
Creative Developer: Annelies Eskens
Media
Media Agency: Initiative