TBWA en KBC laten de toekomst op zich afkomen

KBC kijkt verwachtingsvol naar de toekomst. De digitale evolutie schept mogelijkheden alom, en KBC wil - met de hulp van TBWA - geen kans onbenut laten om er haar klanten mee te inspireren. Onder de noemer `Laat de toekomst maar komen’ werd met een televisiespot voor het brede publiek de toon gezet. Een ode van wat er allemaal al digitaal kan, kreeg een enthousiasmerende ‘Come on’-hymne van Admiral Freebee mee. Het platform kbc.be/toekomst gaat dieper in op alle verfrissende innovaties die KBC al heeft uitgewerkt. Technologie die iedereen het leven makkelijker maakt.
In een volgend luik helpt KBC ondernemend Vlaanderen hun zaak klaar te maken voor de toekomst. De bank biedt ze inzicht in de vernieuwde behoeften van de consument en toont hen hoe ze daarop kunnen inspelen. Draaischijf is hier het platform kbc.be/zaakmettoekomst waar ondernemers inspirerende praktijkvoorbeelden, tips van heel wat experten en marktstudies meekrijgen. Alsook de oplossingen die KBC hen nu al biedt om hun zaak te doen bloeien en groeien.
En o ja, nog meer initiatieven volgen… in de toekomst...
Credits
Brand: KBC
Campaign Title: Laat de toekomst maar komen / Zaak met toekomst
Single or campaign: Campaign
Media: TV, Radio, Print, Online bannering, Social media
Creative Director: Jan Macken
Creative Director online: Gert Pauwels
Creative Director content: Bout Holtof
Creative Team TV: Menno Buyl, Thomas Devreese
Creative Team Online: Jeroen Govaerts, Derek Brouwers
Copywriters: Eric Debaene, Ann Vanminsel, Veerle Blykers, Olaf Meuleman
Designer: Frederick Severijns
Account team: Geert Potargent, Catherine Hamers, Charlotte Smedts
Strategy: Stephanie Vercruysse
Production agency:
- RTV production team: Saké
- Digital coordination team: Stijn Mertens
- Digital production: E-graphics
- Bannering: Digital Craftsmen
Production external:
- Production house: Caviar
- Film director: Bob Jeusette
- Producer: Geert de Wachter
- Executive producer: Ilse Joye
- Post production sound & image: Saké
- Muziek: Tom Van Laere
Client:
- Jo Dejonckheere, adviseur merk en media
- Koen Gobart, project manager marketing
- Marjolein Van Oudenhove en Karlien De Haes, projectmanager communicatie
Date of first publication/airing:
- Lanceringscampagne: 4/04/2016
- Ondernemerscampagne: 14/04/2016
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]