TBWA en KBC laten de toekomst op zich afkomen

Crea / News

KBCKBC kijkt verwachtingsvol naar de toekomst. De digitale evolutie schept mogelijkheden alom, en KBC wil - met de hulp van TBWA - geen kans onbenut laten om er haar klanten mee te inspireren. Onder de noemer `Laat de toekomst maar komen’ werd met een televisiespot voor het brede publiek de toon gezet. Een ode van wat er allemaal al digitaal kan, kreeg een enthousiasmerende ‘Come on’-hymne van Admiral Freebee mee. Het platform kbc.be/toekomst gaat dieper in op alle verfrissende innovaties die KBC al heeft uitgewerkt. Technologie die iedereen het leven makkelijker maakt.

In een volgend luik helpt KBC ondernemend Vlaanderen hun zaak klaar te maken voor de toekomst. De bank biedt ze inzicht in de vernieuwde behoeften van de consument en toont hen hoe ze daarop kunnen inspelen. Draaischijf is hier het platform kbc.be/zaakmettoekomst waar ondernemers inspirerende praktijkvoorbeelden, tips van heel wat experten en marktstudies meekrijgen. Alsook de oplossingen die KBC hen nu al biedt om hun zaak te doen bloeien en groeien.

En o ja, nog meer initiatieven volgen… in de toekomst...

 

Credits

Brand: KBC

Campaign Title: Laat de toekomst maar komen / Zaak met toekomst

Single or campaign: Campaign

Media: TV, Radio, Print, Online bannering, Social media

Creative Director: Jan Macken

Creative Director online: Gert Pauwels

Creative Director content: Bout Holtof

Creative Team TV: Menno Buyl, Thomas Devreese

Creative Team Online: Jeroen Govaerts, Derek Brouwers

Copywriters: Eric Debaene, Ann Vanminsel, Veerle Blykers, Olaf Meuleman

Designer: Frederick Severijns

Account team: Geert Potargent, Catherine Hamers, Charlotte Smedts

Strategy: Stephanie Vercruysse

Production agency:

  • RTV production team: Saké
  • Digital coordination team: Stijn Mertens
  • Digital production: E-graphics
  • Bannering: Digital Craftsmen

Production external:

  • Production house: Caviar
  • Film director: Bob Jeusette
  • Producer: Geert de Wachter
  • Executive producer: Ilse Joye
  • Post production sound & image: Saké
  • Muziek: Tom Van Laere

Client:

  • Jo Dejonckheere, adviseur merk en media
  • Koen Gobart, project manager marketing
  • Marjolein Van Oudenhove en Karlien De Haes, projectmanager communicatie

Date of first publication/airing:

  • Lanceringscampagne: 4/04/2016
  • Ondernemerscampagne: 14/04/2016