In tijden waar het leven alsmaar duurder wordt, wil McDonald’s zijn klanten eraan herinneren dat je niet altijd veel geld nodig hebt om veel plezier te beleven. Daarom zetten ze de voordelige McMomentjes terug in the picture met een tv-spot die ons bijna letterlijk terugkatapulteert naar onze onbezorgde jonge jaren.
Na een lange dag in je frisgewassen lakens duiken, verwelkomd worden door de schattige blafjes van je hond of simpelweg de trap via de reling afschuiven. Het zijn maar enkele voorbeelden van kleine maar fijne momentjes die niets of bijna niets kosten. Een McMomentje van McDonald’s past perfect in dit rijtje. Want dit staat voor een pleziermomentje waarbij je van een burger of wrap kan genieten aan een wel erg voordelige prijs. Zoals nu de pittige Chili Chicken of Chili Cheese voor maar €1,50 via de McDonald’s-app. En zeg nu zelf: wie heeft er nooit als kind van de trapreling (of iets anders) geschoven met het gevoel dat je kon vliegen? Niet voor niets dat TBWA hier het ideale recept in zag voor de tv-spot van deze value-campagne. Een spot die je lanceert naar een wonderlijke droomwereld in de ruimte. En je zo herinnert aan de magie van plezier. De campagne loopt op radio, tv en alle online kanalen.
https://www.youtube.com/watch?v=bxQnZZZgKUE
Credits
Client: McDonald’s®
Marketing Director: Philipp Wachholz
Digital Marketing Manager: Laurie Struyf
Digital Assets Specialist: Chelsea Van Nerum
Agency: TBWA
Creative Team
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative team: Régine Smetz & Tom Cole
Copywriters: Manu De Wit
Digital Creative: Pol Labaut
Account Team
Client Services Director: Bénédicte Ernst
Account Director: Elien Onclinx
Account Manager: Sanah Walravens
Account Executive: Kevin Van Melkebeke
Traffic Manager: Matthias Ceulemans
Studio
Director studio: Danny Jacquemin
Retouches/DTP: Axel Nedee, Victor Wilmots
Art Buying: Elly Laureys
Head of AV Production MAKE
Mieke Vandewalle
Agency Producers
Lore Desmet
Production company TVC: CZAR
Producer: Lander Engels
Regisseur: Salsa
DOP: Sander Vandenbroucke
Post-production TVC: MAKE
Post-producer: Greet Van Thillo
Offline: Robin De Praetere
Online: Robin De Praetere – Stijn Van Assche
Grading: Joost Vankerckhove
Music & Sound: Gregory Caron
Post-production Radio: MAKE
Post-producer: Lauranne van der Heyden
Sound: Gwenn Nicolaij & Nicolas Van Ruysevelt
Digital Production
Digital Production Agency: MAKE
Project Manager: Philippe Hulhoven
Strategy
Helena Gheeraert, Louise Marinus
Media
Media Agency: OMD
Media Planner: Jonathan Rijavec
Digital Planner: Supeeres Verschraegen
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]