TBWA en McDonald’s steken Burger King naar de kroon

Crea / News

McDonald'sIn de Brusselse voetgangerszone opende enkele weken geleden een gloednieuwe vestiging van Burger King. McDonald’s België wou deze kans niet laten liggen om hun eigen restaurants mét table service in de spotlights te zetten. Want in tegenstelling tot andere fastfoodrestaurants kan je bij McDonald’s kiezen om lekker royaal aan tafel bediend te worden.
Een reusachtige meterslange banner vlak naast het Burger King-restaurant dook op met de sluwe boodschap: “Served by a king, or served as a king? Discover our table service at McDonald’s.” Het iconische McDonald’s-logo werd voor de gelegenheid omgetoverd tot een gouden kroon. Onderaan wordt de weg gewezen naar de twee dichtstbijzijnde McDonald’s restaurants aan de Beurs en de Nieuwsstraat op slechts enkele minuten wandelen. De koninklijke boodschap werd al snel opgepikt op sociale media en in de lokale pers.
Credits:
Creative director: Jeroen Bostoen
Creative: Thomas Driesen
Account: Tom Eilers, Line Martens
Designer: Vincent De Boeck
Studio: Danny Jacquemin