In zijn nieuwste televisiespot toont TBWA dat iedereen bij McDonald’s terecht kan voor een feel-good momentje. Ditmaal is de eer weggelegd aan twee grootouders die alle clichés doorbreken met een bezoekje aan de McDrive.
In de spot maken we kennis met twee, op het eerste zicht, saaie grootouders die hun kleinkinderen naar een feestje brengen. Wanneer hun taak volbracht is duiken we samen met hen de clichés in. Want wanneer grootouders hun kleinkinderen naar een feestje brengen, dan denken de mensen altijd dat ze in hun vrije tijd niet veel om handen hebben. Maar dat is buiten deze grootouders gerekend.
Credits:
Agency: TBWA\Belgium
Client: Laurence Anckaert
Campaign Title: McDo People
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Team: Louise Windels & Sven Pede - Eric Maerschalck ( Copy FR)
Account team: Geert Potargent, Tom Eilers, Elien Onclinx
Strategy: Aurélie Russanowski
TV Producer: Toon Vandenbranden
Production Company: LOVO FILMS Bert Brulez
Director: Nils Gerbens
DOP: Sander Vandenbroucke
Post-production: MAKE Geneviève Paindaveine
Editing: Maarten Janssens
Colorgrading: Moxy (Joost Van Kerckhove)
Online: Stijn Van assche
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]