TBWA en Play Sports houden van genialiteit

Crea / News

Genialiteit kent geen grenzen. Het hoeft geen betoog dat onze Belgen al een tijdje het (zeldzame) mooie weer maken in de Engeland. Kevin De Bruyne, Youri Tielemans, Toby Alderweireld: het zijn stuk voor stuk exportproducten om fier op te zijn. Heel wat Belgische voetbalfans zijn dan ook al jaren fan van hun Engelse club. Met die insight bedacht TBWA een nieuwe campagne voor Play Sports om het begin van de Premier League in te luiden.

Play Sports brengt als enige televisiezender in België ook de Engelse voetbalcompetitie.
Voor ingewijden: het walhalla van technisch vernuft en vooral veel Belgisch talent. Heel wat die hard voetbalfans volgen de Premier League op de voet. Want naast heel wat sterren spelen er ook een pak Rode Duivels in de Engelse competitie. Al jaren is ons land groot smaakmaker en vooral leverancier van prachtige assists in de UK. Met name Kevin De Bruyne steekt er met kop en schouders bovenuit. Koning Kevin is voor velen nog steeds een godenkind voor de mensen uit Genk. Net als Youri Tielemans, die nog in menig purper hart ronddwaalt.

Credits

Client: Telenet Play Sports 

Client contacts: Anuk Vandersteen, Jorgen Vranken 

Agency: TBWA 

Creative Director: Jeroen Bostoen 

Creatives: Greg Van Buggenhout en Kenn Van Lijsebeth 

Account Team: Max Fauconnier, Hans Michiels 

Production Company: MAKE 

Producer: Katrien Van den Brande 

Sound: Jan Pollet