Genialiteit kent geen grenzen. Het hoeft geen betoog dat onze Belgen al een tijdje het (zeldzame) mooie weer maken in de Engeland. Kevin De Bruyne, Youri Tielemans, Toby Alderweireld: het zijn stuk voor stuk exportproducten om fier op te zijn. Heel wat Belgische voetbalfans zijn dan ook al jaren fan van hun Engelse club. Met die insight bedacht TBWA een nieuwe campagne voor Play Sports om het begin van de Premier League in te luiden.
Play Sports brengt als enige televisiezender in België ook de Engelse voetbalcompetitie.
Voor ingewijden: het walhalla van technisch vernuft en vooral veel Belgisch talent. Heel wat die hard voetbalfans volgen de Premier League op de voet. Want naast heel wat sterren spelen er ook een pak Rode Duivels in de Engelse competitie. Al jaren is ons land groot smaakmaker en vooral leverancier van prachtige assists in de UK. Met name Kevin De Bruyne steekt er met kop en schouders bovenuit. Koning Kevin is voor velen nog steeds een godenkind voor de mensen uit Genk. Net als Youri Tielemans, die nog in menig purper hart ronddwaalt.
Credits
Client: Telenet Play Sports
Client contacts: Anuk Vandersteen, Jorgen Vranken
Agency: TBWA
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creatives: Greg Van Buggenhout en Kenn Van Lijsebeth
Account Team: Max Fauconnier, Hans Michiels
Production Company: MAKE
Producer: Katrien Van den Brande
Sound: Jan Pollet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]