TBWA en Play Sports illustreren één seconde voetbal

Een standbeeld verdienen, een held worden, een raket lanceren... of je van veld vergissen. Het zijn een paar voorbeelden van wat er kan gebeuren in één seconde topvoetbal. En dat is véél meer dan voetbal alleen. Net daarom mag je ook van de play-offs geen seconde missen, zeggen TBWA en Play Sports.
De campagne bouwt verder op ‘Mis geen seconde’ en benadrukt wat er in amper 1 seconde allemaal kan gebeuren. Met z’n typische, humoristische tone-of-voice legt Play Sports letterlijk een laag bovenop de bestaande sportbeelden. Jeroen Bostoen, creatief directeur bij TBWA Belgium, legt uit: « We zijn vertrokken van enkele indrukwekkende, grappige of verrassende gebeurtenissen van het afgelopen seizoen. Die momenten hebben we vervolgens uitvergroot. We werkten hiervoor samen met productiehuis The Others uit Barcelona. »
Credits:
Client : Telenet / Play Sports
Contacts : Lieselotte Van Aperen
Agency : TBWA
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Olaf Meuleman & Greg van Buggenhout
Account Team : Jochen De Greef & Max Fauconnier
Internal Production Company: TBWA MAKE
Production Company : The Others
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]