TBWA en Play Sports illustreren één seconde voetbal

Een standbeeld verdienen, een held worden, een raket lanceren... of je van veld vergissen. Het zijn een paar voorbeelden van wat er kan gebeuren in één seconde topvoetbal. En dat is véél meer dan voetbal alleen. Net daarom mag je ook van de play-offs geen seconde missen, zeggen TBWA en Play Sports.
De campagne bouwt verder op ‘Mis geen seconde’ en benadrukt wat er in amper 1 seconde allemaal kan gebeuren. Met z’n typische, humoristische tone-of-voice legt Play Sports letterlijk een laag bovenop de bestaande sportbeelden. Jeroen Bostoen, creatief directeur bij TBWA Belgium, legt uit: « We zijn vertrokken van enkele indrukwekkende, grappige of verrassende gebeurtenissen van het afgelopen seizoen. Die momenten hebben we vervolgens uitvergroot. We werkten hiervoor samen met productiehuis The Others uit Barcelona. »
Credits:
Client : Telenet / Play Sports
Contacts : Lieselotte Van Aperen
Agency : TBWA
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Olaf Meuleman & Greg van Buggenhout
Account Team : Jochen De Greef & Max Fauconnier
Internal Production Company: TBWA MAKE
Production Company : The Others

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



