TBWA en Telenet vieren op 1000 manieren

Crea / News

Tijdens de eindejaarsperiode vieren we elk op onze eigen manier. Nu technologie steeds evolueert, groeien ook de mogelijkheden om eindejaar helemaal naar je hand te zetten. Sommigen halen hun inspiratie voor het menu van TikTok, anderen gebruiken videocalls om te zorgen dat iedereen op het familiefeest geraakt. Soms wordt er ook gewoon niet gevierd, en maakt de kerstfilm plaats voor het nieuwe seizoen van je favoriete serie.

Er zijn, met andere woorden, wel 1000 manieren om te vieren, en da’s wat de gloednieuwe campagne van Telenet omarmt. Want hoe je eindejaar ook viert, met ONE ben je overal onbezorgd online. Dat bewijzen regisseurs Adil El Arbi & Bilall Fallah met een reeks televisiespots waarin verschillende manieren om te vieren de flexibiliteit van ONE aantonen. Tegelijkertijd loopt een radiocampagne met een andere verzameling manieren en ook op social media komen er nog extra manieren uit de bus.

“Wij kennen Telenet als een merk dat in heel wat huishoudens te vinden is. De diversiteit van die huishoudens werd voor ons het beginpunt van een eindejaarscampagne die letterlijk alle kanten op kan. Het is mogelijk dat we de kaap van 1000 manieren dan ook effectief bereikt hebben tijdens het brainstormen,” lachen Luca Garcia en Ema Vukas, creatief team bij TBWA.

“Dit is onze belangrijkste film tot nu toe,” voegen regisseurs Adil El Arbi & Bilall Fallah toe, al gaat deze quote wel over hun langspeelfilm Rebel.