TBWA en Telenet vollenbak klaar voor het eindejaar

Crea / News

Eindejaar2-Telenet
Eindejaar draait volledig rond gezellig samenzijn, maar wat daar aan voorafgaat is vooral gezellige drukte. Telenet wil ons (met de hulp van TBWA) dit eindejaar alvast goed laten starten met de strafste cadeaus aan de grootste kortingen. Online feestrecepten zoeken, de juiste kerstoutfit kiezen en natuurlijk cadeautjes kopen, er komt heel wat kijken bij de eindejaarsfeesten. En het is net die race naar de feestdagen waar het in de eindejaarscampagne van Telenet over gaat. In een televisiespot zien we hilarisch herkenbare taferelen, van een kerstboom kopen tot chaos in de keuken. In de radiospots worden subtiele cadeautips gegeven en in de winkelpunten en OOH komt de kerstsfeer met een fijne knipoog helemaal tot z’n recht. En Telenet helpt ons niet alleen met de cadeaus, ze doen zelfs de kerstkaartjes gratis op de bus die we online kiezen en personaliseren...

CREDITS
Brand: Telenet
Campaign Title: Vollenbak klaar voor het eindejaar
Single or campaign: Campaign
Media: TV, Radio, Print, Print, OOH 8, 10, 20m2, Bannering, DM, Website, E-mails, Social
Creative Director: Jan Macken
Creative Team: Philip De Cock, Arnaud Bouclier, Thomas De Vreese, Menno Buyl
Account team: Jochen De Greef, Katrien Crabbe, Tom Eilers, Joachim François & Sharon Lavaert
Design team:  Two Men and a Horsehead: Logo & illustrations (Hendrik Everaerts & Sarah Wouters) & online design: Frederik Severijns
TV Producer: Mieke Vandewalle, Lore Desmet
Media Agency: PHD
Client*: Communication Manager: Nathalie Rahbani, Filip Nuyts
Production agency:

  • TV
    • Production: Rococo
      • Director: Jan & Raf Roosens
      • Producers: Caroline Van Ranst
      • DOP: David Williamson
    • Post-Production: SAKE
      • Offline editor: Tom Denoyette
      • Sound: SAKE
      • Online editor: SAKE