Een bezoekje aan het Atomium? Een dagje Hoge Venen met het gezin of gaan shoppen in Antwerpen? Er is zoveel moois te beleven in ons landje. En dat is allemaal makkelijk bereikbaar met de auto. Maar je kan al eens pech hebben onderweg: lekke band, lege batterij, sleutels kwijt… Gelukkig trekken de 200 ervaren wegenwachters van Touring al ruim 70 jaar door het land, en staan ze klaar om je snel terug op weg te helpen. Daarom werkten Touring en TBWA enkele leuke uitstapjes uit, maar dachten ook aan alles wat zou kunnen mislopen… En vooral: aan hoe Touring je weer gerust op weg helpt, als er iets misgaat! Deze verschillende gebeurtenissen vormden de basis voor de campagne.

https://youtu.be/OHyieyGF3sc
CREDITS
Campaign Title:
- FR: Avec Touring, parcourez la Belgique en toute tranquillité
- NL: Met Touring, trek er gerust op uit in België
Creative Director:
- Steven Janssens
Creative Team:
- Sandrine Rozenberg / Martin Collette
- Eric Debaene/Chiara De Decker
Account team:
- Account Director: Valérie Demeure
- Account Executive: Alicia Athanassiadis
Design:
- Estelle Vanduynslager
- Olivia Maisin
Online production:
- Liesbeth Smets / Hilde Neetesonne
Online copywriting:
- Vincent Nivarlet
Client:
- Touring
- Catherine L’Olivier
- Christel Beaufays
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]