TBWA heet 24 nieuwkomers warm welkom

News / People

Er was verrassend druk verkeer in de Kroonlaan, de afgelopen maanden. Een aantal nieuwe klanten zoals NMBS en BMW vonden de weg naar het grote gebouw aan nummer 165 waar TBWA huist. In hun zog volgden 24 nieuwkomers vol goesting in tof en goed werk. Zo versterkt het bureau zich met interessante profielen die het nog meer in staat stelt een antwoord te bieden op de veranderende noden van vandaag.

Warme welkom aan Bart Maras (customer experience lead), Ellen Van Den Broeck (integrated communications planner), Khang Lam (Digital Business director), Steffi Sturm (Jr. Information Architect), Vincent Joachim (platform & data manager), Annelies De Rouck (senior brand strategist), Veerle Verlinden (junior brand strategist), Soukaina Rezgui (brand strategist), Zeno Stevens (account executive), Florence François (studio designer), Ophélie Blockmans (Digital creative), Juliette Defoux (digital product manager), Arnaud Henckaerts (copywriter), Hélène Colijn (Account Executive), Maria-Laura Laubenthal (account manager), Sandrine Herbay (Mac Artist), Ben Loits (facilities assistant), Marie Simon (project manager), Koen Corneillie (webmaster), Sofie Gebruers (producer), Laurane Bindelle (content creator), Louise Bodson (account executive), Inge Bracke (digital creative) en Ester De Sadeleer (account executive).

Een pak volk dus. De Delhaize vlak naast TBWA krijgt er zo een pak nieuwe klanten bij.