Cécémel staat al jaren bekend als de enige èchte. Cécémel-liefhebbers die graag variëren tussen zuivel en helemaal plantaardige alternatieven, kunnen voortaan ook genieten van ‘De enige èchte’ op basis van een uniek plantaardig recept met cashewnoten en erwten. Voor de lancering van deze plantaardige variant kwam dus logischerwijze de volgende bedenking naar boven: ‘Is de nieuwe Cécémel Plantaardig wel…een èchte?’ Met deze vraag in het achterhoofd bedacht TBWA samen met Cécémel een concept om de plantaardige variant van de bekende Belgische chocoladedrank te introduceren. In de lanceringscampagne wordt onderzocht of Cécémel Plantaardig wel over alle elementen beschikt om het label van een èchte te mogen dragen.
En wat blijkt? Awel, het is een èchte.
Cécémel Plantaardig x Als een èchte
<Client>
Cécémel (Friesland Campina): Daniëlle De Lange, Jérôme Nelen, Marlies Wanneyn & Margaux Pintelon
<TBWA>
Creative Team
Creative Director: Steven Janssens
Art Director: Jannes Deschacht & Vital Schippers
Copywriter: Wouter Vochten
Designer: Estelle Vanduynslager
Social creation: Tessa Segers & Tiffany Van Den Abeele
Account Team
Account Director: Hadoum Ghassab
Account Manager: Erine Brems
Productie: MAKE
Director: Wim Geudens
DOP: Piet Deyaert
Producer: Polly Seynaeve & Audrey Dierckx
Post-producer: Leslie Verbist
Offline/Online editor: Robin De Praetere/Nabil El Hajjouti
Grader: Kene Illegems
Social editor: Lisa Vermeulen
Sound engineer: Jan Pollet
Voices: Stijn Vandeputte (NL) & Gwenn Nicolay (FR)
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]