TBWA lanceert Cécémel Plantaardig als een èchte

Crea / News

Cécémel staat al jaren bekend als de enige èchte. Cécémel-liefhebbers die graag variëren tussen zuivel en helemaal plantaardige alternatieven, kunnen voortaan ook genieten van ‘De enige èchte’ op basis van een uniek plantaardig recept met cashewnoten en erwten. Voor de lancering van deze plantaardige variant kwam dus logischerwijze de volgende bedenking naar boven: ‘Is de nieuwe Cécémel Plantaardig wel…een èchte?’ Met deze vraag in het achterhoofd bedacht TBWA samen met Cécémel een concept om de plantaardige variant van de bekende Belgische chocoladedrank te introduceren. In de lanceringscampagne wordt onderzocht of Cécémel Plantaardig wel over alle elementen beschikt om het label van een èchte te mogen dragen.

En wat blijkt? Awel, het is een èchte.

Cécémel Plantaardig x Als een èchte

<Client>

Cécémel (Friesland Campina): Daniëlle De Lange, Jérôme Nelen, Marlies Wanneyn & Margaux Pintelon

<TBWA>

Creative Team

Creative Director: Steven Janssens

Art Director: Jannes Deschacht & Vital Schippers

Copywriter: Wouter Vochten

Designer: Estelle Vanduynslager

Social creation: Tessa Segers & Tiffany Van Den Abeele

Account Team

Account Director: Hadoum Ghassab

Account Manager: Erine Brems

Productie: MAKE

Director: Wim Geudens

DOP: Piet Deyaert                                                                

Producer: Polly Seynaeve & Audrey Dierckx

Post-producer: Leslie Verbist

Offline/Online editor: Robin De Praetere/Nabil El Hajjouti

Grader: Kene Illegems

Social editor: Lisa Vermeulen

Sound engineer: Jan Pollet

Voices: Stijn Vandeputte (NL) & Gwenn Nicolay (FR)