Cécémel staat al jaren bekend als de enige èchte. Cécémel-liefhebbers die graag variëren tussen zuivel en helemaal plantaardige alternatieven, kunnen voortaan ook genieten van ‘De enige èchte’ op basis van een uniek plantaardig recept met cashewnoten en erwten. Voor de lancering van deze plantaardige variant kwam dus logischerwijze de volgende bedenking naar boven: ‘Is de nieuwe Cécémel Plantaardig wel…een èchte?’ Met deze vraag in het achterhoofd bedacht TBWA samen met Cécémel een concept om de plantaardige variant van de bekende Belgische chocoladedrank te introduceren. In de lanceringscampagne wordt onderzocht of Cécémel Plantaardig wel over alle elementen beschikt om het label van een èchte te mogen dragen.
En wat blijkt? Awel, het is een èchte.
Cécémel Plantaardig x Als een èchte
<Client>
Cécémel (Friesland Campina): Daniëlle De Lange, Jérôme Nelen, Marlies Wanneyn & Margaux Pintelon
<TBWA>
Creative Team
Creative Director: Steven Janssens
Art Director: Jannes Deschacht & Vital Schippers
Copywriter: Wouter Vochten
Designer: Estelle Vanduynslager
Social creation: Tessa Segers & Tiffany Van Den Abeele
Account Team
Account Director: Hadoum Ghassab
Account Manager: Erine Brems
Productie: MAKE
Director: Wim Geudens
DOP: Piet Deyaert
Producer: Polly Seynaeve & Audrey Dierckx
Post-producer: Leslie Verbist
Offline/Online editor: Robin De Praetere/Nabil El Hajjouti
Grader: Kene Illegems
Social editor: Lisa Vermeulen
Sound engineer: Jan Pollet
Voices: Stijn Vandeputte (NL) & Gwenn Nicolay (FR)
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]