TBWA lanceert nieuwe campagne voor bpost

Zoals iedereen weet heeft bpost een duidelijke missie: ons elke dag dichter bij elkaar brengen. Het postbedrijf doet dan ook veel meer dan alleen maar brieven en pakketten leveren. Ze brengen ons emoties en zorgen voor kleine momenten die ons gelukkig maken en soms… ongelukkig.
Met dit in het achterhoofd hebben TBWA en bpost drie nieuwe films gemaakt die de gevolgen tonen van een levering. Want ook al heeft bpost niets te maken met wat je krijgt, ze doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je het krijgt. In de films ligt de nadruk op humor om zo de grenzeloze inzet van bpost in de verf te zetten.
Deze week gaat de eerste film “Drum” on air. De tweede is er over twee weken en in 2017 volgt de derde film.
https://www.youtube.com/watch?v=taK6mEJD_Xs
Credits Campagne bpost – Drum
Creative Director: Jan Macken
Accounts: Jonas Moors, Emilie Demoor, Elien Limpens
Création: Marie-Laure Cliquennois, Vincent Nivarlet
RTV Producer: Mieke Vandewalle
Production company: HAMLET
Executive producer: Ruben Goots & Jason Felstead
Producer: Audrey Dierckx
Director: Jonathan Gurvit
DOP: Wim Van Swijgenhoven
Post-Production: SAKE
Post-producer: Geneviève Paindaveine & Lauranne Van Der Heyden
Offline edit: Maarten Janssens
Online edit & colorgrading: Enzo Piccinato
Sound: Gwenn Nicolay
Music: Drum: La mamma morta (composers: Luigi Illica / Umberto Giordano) – interpretation by Maria Callas
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]