TBWA lanceert nieuwe campagne voor bpost

TBWA bpost

Crea / News

TBWA bpostZoals iedereen weet heeft bpost een duidelijke missie: ons elke dag dichter bij elkaar brengen. Het postbedrijf doet dan ook veel meer dan alleen maar brieven en pakketten leveren. Ze brengen ons emoties en zorgen voor kleine momenten die ons gelukkig maken en soms… ongelukkig.

Met dit in het achterhoofd hebben TBWA en bpost drie nieuwe films gemaakt die de gevolgen tonen van een levering. Want ook al heeft bpost niets te maken met wat je krijgt, ze doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je het krijgt. In de films ligt de nadruk op humor om zo de grenzeloze inzet van bpost in de verf te zetten.

Deze week gaat de eerste film “Drum” on air. De tweede is er over twee weken en in 2017 volgt de derde film.

https://www.youtube.com/watch?v=taK6mEJD_Xs

Credits Campagne bpost – Drum

Creative Director: Jan Macken

Accounts: Jonas Moors, Emilie Demoor, Elien Limpens

Création: Marie-Laure Cliquennois, Vincent Nivarlet

RTV Producer: Mieke Vandewalle

Production company: HAMLET

Executive producer: Ruben Goots & Jason Felstead

Producer: Audrey Dierckx

Director: Jonathan Gurvit

DOP: Wim Van Swijgenhoven

Post-Production: SAKE

Post-producer: Geneviève Paindaveine & Lauranne Van Der Heyden

Offline edit: Maarten Janssens

Online edit & colorgrading: Enzo Piccinato

Sound: Gwenn Nicolay

Music: Drum: La mamma morta (composers: Luigi Illica / Umberto Giordano) – interpretation by Maria Callas