TBWA lanceert nieuwe campagne voor bpost

Zoals iedereen weet heeft bpost een duidelijke missie: ons elke dag dichter bij elkaar brengen. Het postbedrijf doet dan ook veel meer dan alleen maar brieven en pakketten leveren. Ze brengen ons emoties en zorgen voor kleine momenten die ons gelukkig maken en soms… ongelukkig.
Met dit in het achterhoofd hebben TBWA en bpost drie nieuwe films gemaakt die de gevolgen tonen van een levering. Want ook al heeft bpost niets te maken met wat je krijgt, ze doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je het krijgt. In de films ligt de nadruk op humor om zo de grenzeloze inzet van bpost in de verf te zetten.
Deze week gaat de eerste film “Drum” on air. De tweede is er over twee weken en in 2017 volgt de derde film.
https://www.youtube.com/watch?v=taK6mEJD_Xs
Credits Campagne bpost – Drum
Creative Director: Jan Macken
Accounts: Jonas Moors, Emilie Demoor, Elien Limpens
Création: Marie-Laure Cliquennois, Vincent Nivarlet
RTV Producer: Mieke Vandewalle
Production company: HAMLET
Executive producer: Ruben Goots & Jason Felstead
Producer: Audrey Dierckx
Director: Jonathan Gurvit
DOP: Wim Van Swijgenhoven
Post-Production: SAKE
Post-producer: Geneviève Paindaveine & Lauranne Van Der Heyden
Offline edit: Maarten Janssens
Online edit & colorgrading: Enzo Piccinato
Sound: Gwenn Nicolay
Music: Drum: La mamma morta (composers: Luigi Illica / Umberto Giordano) – interpretation by Maria Callas
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]