Het merk dat de wereld hamburgers leerde eten - McDonald's -, blijft zichzelf vernieuwen. Deze keer met een variant in de overtreffende trap: The Generous Jack. Zoals de naam aangeeft gaat het om een bijzonder rijkelijk samengestelde nieuwe hamburger, zo meldt TBWA. De televisiespot vertelt in virtuoze close-upbeelden het scheppingsverhaal van deze nieuwe held. Vanuit een oerknal worden we meegesleurd op een duizelingwekkende reis langs en door verschillende ingrediënten in hun pure staat. Een wolk van bloem, zwevende eierdooiers, een broodplaneet, een tomaat die in volle vlucht doormidden wordt gekliefd en uiteraard de hamburgerschijf zelf, die kissend en sissend op de hete bakplaat valt. Om dan liefdevol bedekt te worden met een smeuïg smeltende snee Maredsous Caractère. Alle ingrediënten vallen mooi synchroon samen om het forsgebouwde, veelgelaagde hoofdpersonage te vormen dat fier voor het voetlicht treedt: Generous Jack.
Door deze doorgedreven aandacht voor de ingrediënten bevinden we ons in een ander universum dan we gewend zijn van het merk met de gele M. McDonald’s mikt hiermee naar de echte burgerlover, een doelgroep die zoekt naar nieuwe smaaksensaties. The Generous Jack is dan ook de eersteling van een aparte tak: de Maestro-familie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]