TBWA zet Geert Dewaele aan hoofd TBWA\Serial

TBWA lanceert een nieuw initiatief om klanten te helpen om nog beter te communiceren met hun consumenten. TBWA\Serial wordt naar eigen zeggen het eerste volwaardig geïntegreerde Belgische branded content agency. De nieuwe afdeling van TBWA zal voor grote merken video- en televisieformats bedenken en produceren, die consumenten en merken dichter bij elkaar brengen. De mediawereld verandert aan een verschroeiend tempo, zegt men bij TBWA. Consumenten kijken alsmaar minder lineaire televisie en nieuwe digitale platformen verdringen stilaan de traditionele mediaspelers. De digitalisering verplicht merken om niet alleen op die platformen te adverteren, ook de manier van communicatie ondergaat een metamorfose: "Merken die doeltreffend willen communiceren moeten ook verhalen vertellen die hun consumenten echt willen zien en delen. Ze moeten weten wat er in de wereld van hun consumenten leeft en hoe ze daar ook mee deel van kunnen uitmaken. Zo worden merken ook zelf mediaproducenten."

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]