TBWA lanceert een nieuw initiatief om klanten te helpen om nog beter te communiceren met hun consumenten. TBWA\Serial wordt naar eigen zeggen het eerste volwaardig geïntegreerde Belgische branded content agency. De nieuwe afdeling van TBWA zal voor grote merken video- en televisieformats bedenken en produceren, die consumenten en merken dichter bij elkaar brengen. De mediawereld verandert aan een verschroeiend tempo, zegt men bij TBWA. Consumenten kijken alsmaar minder lineaire televisie en nieuwe digitale platformen verdringen stilaan de traditionele mediaspelers. De digitalisering verplicht merken om niet alleen op die platformen te adverteren, ook de manier van communicatie ondergaat een metamorfose: "Merken die doeltreffend willen communiceren moeten ook verhalen vertellen die hun consumenten echt willen zien en delen. Ze moeten weten wat er in de wereld van hun consumenten leeft en hoe ze daar ook mee deel van kunnen uitmaken. Zo worden merken ook zelf mediaproducenten."

Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]