TBWA lanceert een nieuw initiatief om klanten te helpen om nog beter te communiceren met hun consumenten. TBWA\Serial wordt naar eigen zeggen het eerste volwaardig geïntegreerde Belgische branded content agency. De nieuwe afdeling van TBWA zal voor grote merken video- en televisieformats bedenken en produceren, die consumenten en merken dichter bij elkaar brengen. De mediawereld verandert aan een verschroeiend tempo, zegt men bij TBWA. Consumenten kijken alsmaar minder lineaire televisie en nieuwe digitale platformen verdringen stilaan de traditionele mediaspelers. De digitalisering verplicht merken om niet alleen op die platformen te adverteren, ook de manier van communicatie ondergaat een metamorfose: "Merken die doeltreffend willen communiceren moeten ook verhalen vertellen die hun consumenten echt willen zien en delen. Ze moeten weten wat er in de wereld van hun consumenten leeft en hoe ze daar ook mee deel van kunnen uitmaken. Zo worden merken ook zelf mediaproducenten."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]