TCC Benelux ontwikkelt campagne met impact
The Communication Company uit Breda ontwikkelde samen met Wenneker de 'Don’t drink & drive' commercial voor het Better World project van Jupiler. De film, geregisseerd door Ivo Mostertman, heeft als doel supporters van alle clubs op het hart te drukken te genieten van het voetbal en als er dan een pint bij gedronken wordt, vooral niet met de auto naar huis te gaan. De commercial wordt vanaf begin december op de nationale televisie vertoond bij alle Pro league clubs in het stadion, in print ondersteund en online aangejaagd.
Credits
Bureau: The Communication Company Benelux
Creatie: Reijer van Kasteren, Josien de Bruin & Hans van Mook
Account: Bram Verbogt & Helga Koets
Regie: Ivo Mostertman
Productiemaatschappij: Wenneker
Fotografie: Hein Gijsbers
Jupiler: Maxime Bossuyt, Philippe Coppens, Sven Meeuwissen, David Sempels
Pro League: Stijn van Bever & Ludwig Sneyers
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]