TCC Benelux ontwikkelt campagne met impact

The Communication Company uit Breda ontwikkelde samen met Wenneker de 'Don’t drink & drive' commercial voor het Better World project van Jupiler. De film, geregisseerd door Ivo Mostertman, heeft als doel supporters van alle clubs op het hart te drukken te genieten van het voetbal en als er dan een pint bij gedronken wordt, vooral niet met de auto naar huis te gaan. De commercial wordt vanaf begin december op de nationale televisie vertoond bij alle Pro league clubs in het stadion, in print ondersteund en online aangejaagd.
Credits
Bureau: The Communication Company Benelux
Creatie: Reijer van Kasteren, Josien de Bruin & Hans van Mook
Account: Bram Verbogt & Helga Koets
Regie: Ivo Mostertman
Productiemaatschappij: Wenneker
Fotografie: Hein Gijsbers
Jupiler: Maxime Bossuyt, Philippe Coppens, Sven Meeuwissen, David Sempels
Pro League: Stijn van Bever & Ludwig Sneyers
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]