Tea-Time voor Havas en Tiense Suiker

Tiense Suiker breidt zijn gamma uit en lanceert de enige echte harde klontjes, nu in rietsuiker. Een product dat bijzonder geschikt is voor ‘tea-time’. Havas Brussels pakt uit met een vervolg op de -Effie & Topspot bekroonde- T-man saga. Een storytelling die meteen het Home Sweet Home-gevoel oproept .
We zien T-man, het bekende suikermannetje, in een nieuw avontuur. Deze keer overwint hij verschillende obstakels en moeilijkheden, allemaal om een klontje rietsuiker mee te nemen…. naar een theepartijtje met knuffels. Met de regie onder leiding van Stian Smestad baadt de spot in dezelfde zachte toon als de vorige spots uit de T-man saga. Het verhaal wordt begeleid door alweer een prachtige soundtrack: Big Rock Candy Mountain van Harry 'Haywire' McClintock.
Maar we vinden T-man natuurlijk ook buiten de spot. Op de luchthaven van Charleroi zal hij reizigers welkom heten met een outdoor display (het Home Sweet Home-gevoel is relevant voor reizigers die thuiskomen). Op de display zien we twee visuals van de thee-scène. De campagne omvat ook een social media luik en een activatie. T-man reist de wereld rond en ontdekt zo alle culturen die gelinkt zijn aan thee. Verder lanceert hij ook een wedstrijd om een T-trip naar Londen te winnen, het mekka van de thee.
Een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van T-man dus. Wordt vervolgd…
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]